söndag 29 april 2012

Bakissöndag

Det har varit en kalasig helg. I fredags var jag och klippte till en mycket saknad lugg på favorithaket Nikita Hair i Knalleland. Fina Kickan hakade på och klippte även hon en lugg så nu har jag en vän som ser ut som snygga Loreen. Efter frisören blev det att dra till Jonas som hade lite födelsedagsfirande. Min första tanke var att åka hem tidigt, men det blev så att jag var den som åkte hem sist. I princip. Det var mycket trevligt i alla fall.

Igår, lördag, sov jag ut större delen av eftermiddagen. Gick upp i lagom tid för att hinna äta något och göra mig iordning innan tjejerna skulle komma. När de fina flickorna kom snackades det innan vi drog ner på stan för att äta lite grekiskt. Kvällen avslutades på ett svettigt dansgolv tillsammans med Kickan och Ida. Idag känner jag någon form av träningsvärk.

Så.. idag har jag haft det riktigt bra. Var nere på Nikita igen och färgade håret mitt. Oj så jag längtat efter detta! nu när jag ser mig i spegeln ser jag återigen den där tjejen jag tycker om att vara. Det har varit en lång period med ilska över att behöva se sig själv. Men nu äntligen, nu är jag här igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar