onsdag 20 mars 2013

Ensam i pappas hus

Pappa är på konferens och jag saknade mina katter. Detta resulterade i att jag åkte hit efter jobbet och myser järnet.

Det har varit en lång dag på jobbet. Första arbetspasset efter operationen och det var trevligt att vara tillbaka. Stressade dock non-stop mellan 15-21. Jag betalar för det nu. Jag gör som alltid upp en lång lista i huvudet som jag "måste" bli klar med innan jag slutar annars ses det som misslyckande. Så det blev kanske lite för mycket. Men jag vill bevisa att jag KAN nu, jag ska klara av allt. Jag hade dock väldigt ont igår och idag är inget undantag. Jag blöder, väldigt mycket. Ett paket har gått åt idag och det är smärtsamt.

Så att ligga i pappas säng med tvn påslagen, värmekudde på magen, Texas på bröstet och Gizmo vid halsen är det enda jag kan, och vill.

Imorgon är det en ny dag.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar